Igre s pravilima

seminarski rad

Igre s pravilima

 

Predškolski odgoj i obrazovanje

II ciklus

Seminarski rad

Tema: Igre s pravilima

Seminarski potpisuju: Dinka Durgut-Serdarević i Aida Teljigović

 

Zaključak

Djeca kroz igru na zabavan i vrlo emotivan način dokazuju svoje sposobnosti i znanja. Igra je u njihovom svijetu simbol vrijednosti u društvu. Kroz igru razvijaju čitav niz osobina i sposobnosti od vještina izvođenja pojedinih pokreta, pažnje, pamćenja, domišljatost, stvaralaštvo, stereotipi kretanja u nadigravanju omogućuju razvoj spretnosti i okretnosti, samopouzdanje, upornost, prijateljstvo, osjećaj pripadnosti, nadmudrivanje, borbenost. Formiraju se crte ličnosti koje će se manifestirati u kasnijem životu. Zbog velikih mogućnosti primjene, gotovo neograničenog broja u izboru i prilagođavanju pravila provođenjem raznih igara u svakodnevnom radu se ne može pogriješiti.

 

Sadržaj:

Uvod……………………………………………………………………………………………………………3

Značaj igre……………………………………………………………………………………………………4

Teorije o igri…………………………………………………………………………………………………6

Vrste igara……………………………………………………………………………………………………6

Igre s pravilima……………………………………………………………………………………………..7

Podjela igara s pravilima……………………………………………………………………………….. 7

Zaključak……………………………………………………………………………………………………..9

Literatura…………………………………………………………………………………………………….10

Prilozi………………………………………………………………………………………………………….

 

Preuzmi seminarski: Igre s pravilima