Predškolski odgoj i obrazovanje
II ciklus
Seminarski rad
Tema: Igre s pravilima
Seminarski potpisuju: Dinka Durgut-Serdarević i Aida Teljigović
Zaključak
Djeca kroz igru na zabavan i vrlo emotivan način dokazuju svoje sposobnosti i znanja. Igra je u njihovom svijetu simbol vrijednosti u društvu. Kroz igru razvijaju čitav niz osobina i sposobnosti od vještina izvođenja pojedinih pokreta, pažnje, pamćenja, domišljatost, stvaralaštvo, stereotipi kretanja u nadigravanju omogućuju razvoj spretnosti i okretnosti, samopouzdanje, upornost, prijateljstvo, osjećaj pripadnosti, nadmudrivanje, borbenost. Formiraju se crte ličnosti koje će se manifestirati u kasnijem životu. Zbog velikih mogućnosti primjene, gotovo neograničenog broja u izboru i prilagođavanju pravila provođenjem raznih igara u svakodnevnom radu se ne može pogriješiti.
Sadržaj:
Uvod……………………………………………………………………………………………………………3
Značaj igre……………………………………………………………………………………………………4
Teorije o igri…………………………………………………………………………………………………6
Vrste igara……………………………………………………………………………………………………6
Igre s pravilima……………………………………………………………………………………………..7
Podjela igara s pravilima……………………………………………………………………………….. 7
Zaključak……………………………………………………………………………………………………..9
Literatura…………………………………………………………………………………………………….10
Prilozi………………………………………………………………………………………………………….
Preuzmi seminarski: Igre s pravilima