• odlazak u samoposlugu da identifikujete boje (“koja je ovo boja?”, “donesi mi nešto plavo”), brojeve, vježbate praćenje vokalnih zahtjeva (poslušnost), razvijate imitaciju kod svog djeteta (guranje kolica, prikupljanje namjernica, čekanje u redu, pakovanje, plaćanje, itd.).
• pranje veša da identifikujete boje, učite sortiranje i sparivanje garderobe (po vrsti, boji, vlasniku, veličini: čarape s čarapama, majice s majicama, crveno s crvenim, tatino s tatinim, itd.), imitaciju, praćenje vokalnih komandi (“Stavi sve čarape u korpu!”, “Pokupi sve!”, “Daj mi pantalone!”, itd.).
• kuhanje da razvijate imitaciju (“prvo ja, gledaj me, pa ti”: rezanje, pranje, mješanje, sipanje,itd.), pažnju, učite boje, imenovanje hrane, sparivanje (“Stavi jagodu sa jagodom!”, “Stavi jabuku sa voćem!”), praćenje vokalnih komandi (“Donesi mi mlijeko!”, “Vrati mlijeko u frižider!”, “Stavi u sudoper!”, “Donesi mi kašiku!”, “Pokaži mi paradajz!”, “Gdje je zdjela?”).
• presvlačenje/kupanje da učite pokazati dijelove tijela, imenovati dijelove tijela i predmete koji se koriste u ovim aktivnostima, praćenje vokalnih komandi tokom ovih rutina, vokalnu imitaciju, imitaciju s predmetima i imitaciju s dijelovima tijela “Uradi ovo”: (protrljate kosu),“sad ti”: ( dijete imitira tu radnju) “Uradi ovo”: (potopite patkicu), “Sad ti”: (dijete uradi isto), “Uradi ovo”: (razmažete kremu, plješčete po vodi, pokrijete oči rukama, itd.).
• Igra tijestom – Dijete na interesantan način može razvijati finu motoriku šake kroz igre tijestom. Možete zamijesiti tijesto zajedno sa djetetom i pokazati mu kako da ga gnjavi, reže, oblikuje. Korisna aktivnost je staviti npr. zrno graška ili graha u tijesto i pokazati djetetu da ga treba pronaći svojim prstcima.Sama ova igra je često potkrepljenje ali ukoliko nije možete staviti umjesto zrna graška ili graha sitnu bombonu ili komadić čokolade koju dijete jako voli i može ga pojesti kao nagradu.
Izvor: http://www.unicef.org/bih/ba