Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju

seminarski rad

Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju

 

Odsjek      Predškolski odgoj i obrazovanje

Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju

Predmet:  Pedagogija cjeloživotnog obrazovanja

Seminarski rad potpisuje: Aida Teljigović

Sadržaj

 

Uvod …………………………………………………………………………………….4

1. Učenje prije i sada……………………………………………………………..5

2. Faktori koji utiču na cjeloživotno učenje…………………………….

2.1. Interakcija……………………………………………………………………….

2.2. Uticaj porodice…………………………………………………………………

2.3. Nastavnikova profesija i odgovornost…………………………………7
3. Profesionalni razvoj………………………………………………………….

3.1.Idealan nastavnik………………………………………………………………8 -9
4. Veza između nastavnika i učenika………………………………………10
4.1. Biti pozitivan……………………………………………………………….

5. Motivacija…………………………………………………………………………11
6. Uspjeh nastavnika……………………………………………………………..
12
Sažetak  ……………………………………………………………………………..        14
Literatura  …………………………………………………………………………..15

 

Uvod

Cjeloživotno učenje razvija se u raznim situacijama, u svakodnevnom životu i radu, i deltagande i utbildning.sudjelovanju u obrazovanju.Livslångt lärande börjar redan före läroplikten och fortsätter Cjeloživotno učenje počinje još prije obaveznog obrazovanja i nastavlja segenom hela livet. tokom cijelog života. Porodica , radno mjesto i svakodnevni socijalni okoliš su

neki od främsta faktorerna som möjliggör eller hindrar livslångt lärande.glavnih faktora koji omogućavaju ili sprjećavaju cjeloživotno učenje.Den bästa motivationen Najbolja motivacija är glädjen i att lära sig och möjligheterna att tillämpa nya färdigheter i livet. je radost učenja i sposobnost da se primjene nove vještine u životu. Genom Učenje stvara pojedince i društvo koje je spremno za konstantne promjene koje se dešavaju u društvu.

Danas je većina ljudi svjesna važnosti obrazovanja. Zahtjevi okoline često su veliki ,a loša motivacija za izvršavanje školskih obaveza, je rastući problem u školama.Za nastavnike je postao pravi izazov da inspirišu učenike i probude želju za učenjem. Imati dobar odnos sa svojim učenicima, zadobiti njihovo poštovanje, imati sposobnosti s kojima će se probuditi njihov angažman i entuzijazam, interesovati se za sve svoje učenike, su zaista veliki zahtjevi današnjih učitelja. Znamo da je podučavanje težak zadatak i onda kada se učenici trude u školskim zadacima. Medutim, škola bi trebala biti jedno od najvažnijh mjesta gdje učenici stiču razvoj u životu.Vrijeme provedeno u školi bi trebalo biti vrijeme kada učenici pronalaze svoj identitet, ali i mogućnosti za razvoj koji im je potreban za budućnost. Učenici bi trebali da tokom školovanja steknu motivaciju, kao i volju za učenjem koje nikada ne prestaje.

Sažetak

U ovom radu se analizira koncept cjeloživotnog obrazovanja s pozicije načina njegovog ostvarenja. Zastarjeli načini učenja i metode rada dovele su do toga da se u školstvo uvedu promjene koje će se pokazati kao presudne. Polazeći od činjenice da se kvalitet škole prije svega vidi u kvaliteti nastave, možemo reći de je nastavnik jedan od glavnih faktora  koji može uticati na cjeloživotno obrazovanje. Stručna kompetencija nastavnika i daljnje usavršavanje bitno utiču na razvijanje kognitivnih vještina, komunikacijsku sposobnost učenika. Time se učenicima omogućuje kvalitetno školovanje, gdje će razvijati ljubav prema cjeloživotnom učenju.

Preuzmi seminarski: Uloga nastavnika u cjeloživotnom učenju