Predškolski odgoj i obrazovanje-drugi ciklus
Naslov: Govor u igri predškolskog djeteta
Kolegij: Istraživanje dječijeg govora
Seminarski potpisuje: Aida Teljigović.
Značajnije proučavanje dječijeg jezika uslovljenono je iznalaženjem opće teorije koja bi se bavila različitim oblicima govornog ponašanja djece .
Svako normalno razvijeno dijete savlada prvi jezik, ali je otvoreno pitanje na koji način dijete to radi U posljednje vrijeme javljaju se brojne raznovrsne i kontradiktorne studije koje se bave proučavanjem dječijeg jezika, a pri tome se zaboravlja na jednu od najvažnijih dječijih aktivnosti ,a to je igra koja djetetu između ostalog služi za učenje. Igra je za predškolsko dijete i najprirodniji i najlakši način učenja, zbog toga što je ono u igri motivisano i emotivno angažovano.
Cilj ovog istraživanja je da se uvidi da li su govor i igra dva odvojena sistema ili su pak neodvojiva, te kakvi se odnosi među njima javljaju.
Istraživanjem je obuhvaćeno petero djece predškolskog uzrasta.
Rezultati dobiveni ovim istraživanjem ukazuju na povezanost govora i igre u jedinstven sistem.
Uvod. 4
1. Faze u razvoju dječjeg govora. 5
1.1. Prelingvistička faza. 5
1.2. Lingvistička faza. 6
2. Značaj igre. 7
2.1. Vrste igara. 10
3. Metodologija. 11
3.1. Cilj i predmet istraživanja. 11
3.2. Odabir metode. 11
3.3. Odabir uzorka. 12
3.4. Način provođenja istraživanja. 13
3.5. Interpretacija rezultata. 13
4. Rezultati istraživanja. 17
5. Zaključak. 19
Literatura. 21
Preuzmi seminarski: Govor u igri predškolskog djeteta